Τρόποι Αποστολής
Το www.phoneland.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.
⚠ Όλα τα έξοδα αποστολής και παραλαβής υπολογίζονται στο τελευταίο βήμα πριν την ολοκλήρωση και πληρωμή της παραγγελίας και προστίθενται στο καλάθι αγορών.
Γενικά
- Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 -17:00. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Σαββατοκύριακα και αργίες επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Επιπλέον δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις τις επίσημες αργίες, τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά).
- Το ωράριο παραδόσεων στον χώρο σας από την εταιρία ταχυμεταφορών ACS είναι 9:00 – 17:00 καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού.
Ισχύς παραγγελιών
Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 10 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Ειδικά για την Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 5 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους.
Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.
Ειδικά οι παραγγελίες που δεν έχουν εξοφληθεί, θα ακυρώνονται αυτόματα και δίχως άλλη ενημέρωση, με την συμπλήρωση 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας.
Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε από την διαθεσιμότητα των προϊόντων, τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλεγεί, την διαθεσιμότητα μεταφορικών μέσων κοκ.
Ενδεικτικά οι παραγγελίες που καταχωρούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, κατά βάση παραδίδονται στον μεταφορέα εντός μίας εργάσιμης ημέρας, με την προϋπόθεση ότι όλα τα προϊόντα της παραγγελίας είναι διαθέσιμα και ο συνήθης χρόνος παράδοσης στο σημείο που μας έχετε υποδείξει από τον μεταφορέα είναι κατά κανόνα μία εργάσιμη ημέρα για την πόλη της Αθήνας ενώ για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελληνικής επικράτειας, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 3 εργάσιμες ημέρες ή και περισσότερο.
Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός.
Τέλος θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εταιρεία μας, δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας, που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της ή λόγω ανωτέρας βίας ή λόγω συνθηκών που εκφεύγουν της καθημερινής κανονικής συναλλακτικής δραστηριότητας.
Διευκρινίζεται ότι ανεξάρτητα από τις συστημικές ενδείξεις διαθεσιμότητας του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται πάντοτε κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και τη συλλογή των προϊόντων, όπου οριστικοποιείται και προγραμματίζεται η αποστολή της παραγγελίας σας σε όσα προϊόντα επιβεβαιωθεί κατόπιν επιτόπιου φυσικού ελέγχου στην αποθήκη διανομής η διαθεσιμότητα και γίνει η διαλογή τους. Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα η www.phoneland.gr επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και να απορρίψει τη συγκεκριμένη πώληση. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώσει και επιστρέψει το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Ο συνολικός χρόνος παράδοσης εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες, όπως τα διαθέσιμα μεταφορικά μέσα προς το σημείο παράδοσης που έχετε επιλέξει.
Συνολική αποστολή παραγγελίας
Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα.
Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλέφωνο 2331501122, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα.
Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.
Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων
Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.
⚠ Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων
Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην www.phoneland.gr Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή, τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.
Ειδικές περιπτώσεις αποστολών ή και παραγγελιών
Σε ειδικές περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή γίνεται με μεταφορικά μέσα της απολύτου επιλογής της www.phoneland.gr, ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Η www.phoneland.gr επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να απορρίψει συγκεκριμένες πωλήσεις, ενημερώνοντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής του www.phoneland.gr, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη δρομολόγηση της παραγγελίας.
Τρόποι αποστολής/παράδοσης και χρεώσεις
Αποστολή στον χώρο σου
⚠⚠⚠ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ!
Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος προς εσάς. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να δηλωθεί άμεσα στο μεταφορέα. Παρακαλούμε άμεσα όπως επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωσή σας, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο σχετικός έλεγχος για πιθανή ζημία κατά την παράδοση του προϊόντος, ώστε εν συνεχεία να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε και προχωρήσουμε το σχετικό σας αίτημα για επιστροφή του προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι σε μια τέτοια περίπτωση οι χρόνοι εκτίμησης της ύπαρξης ζημίας κατά τη μεταφορά επαφίονται στην επιφορτισμένη με την πραγματογνωμοσύνη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία που πραγματοποίησε την παράδοση.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών